gemiusAudience
gemiusAudience
Home > Pregled Istraživanja > Metodologija

Metodologija

 

GemiusAudience istraživanje provedeno u hrvatskoj sadrži nekoliko istraživačkih komponenata za generiranje podataka za medijsko planiranje:

 

  • gemiusTraffic – site centric mjerni sustav (prikuplja korištenje i podatke o prometu),
  • pop-up ankete – pop-up ankete prikazane nasumičnom uzorku Internet korisnika koji posjećuju upisane internetske stranice (prikupljaju socio-demografske podatke),
  • offline strukturno istraživanje – nezavisno istraživanje, provedeno na regularnoj osnovi koristeći offline metode (opisuje demografiju populacije Internet korisnika).

 

Site-centric podaci korišteni kroz gemiusTraffic sustav skupljaju promet/uporabu podataka za sve Internet korisnike koji posjećuju internetske stranice koje sudjeluju u istraživanju. Štoviše, Gemius također skuplja promet/uporabu podataka Internet korisnika koji su posjetili internetske stranice koje sudjeluju u istraživanju i koji su ispunili pop-up anketu.

 

Ove pop-up ankete prikazane su nasumično uzorku Internet korisnika koji posjeću internetske stranice koje sudjeluju u istraživanju. Platforma kontrolira učestalost prikaza, ne ponavaljanje prikaza i distribuciju prikaza po vremenu i publici. Kako bi se procjenio doseg, Gemius eliminira pristranosti koja proizlazi iz brisanju kolačića (cookies) i omogućuje da je procjena prometa u gemiusAudience istraživanju ispravna i dosljedna sa site-centric alatima. Svaka Internet stranica ili kategorija/podkategorija neke Internet stranice koja sudjeluje u gA istraživanju mora imati 45 ispunjenih anketa (panelista) kako bi bila prikazana u istraživanju, ito svaki mjesec dokle god se ta Internet stranica ili kategorija/podkategorija mjeri.

 


Konačan rezultat su podaci za medijsko planiranje bazirani na uzorku od preko 20 000 ispitanika mjesečno koji vrlo detaljno opisuju sve internetske stranice koje sudjeluju u istraživanju. Indikatori koji su dostupni kao rezultat istraživanja opisani su u sekciji Definicija indikatora.

 

Podaci se objavljuju jednom mjesečno ito za prethodni mjesec.

 

Više informacija o gemiusAudience metodologiji pročitajte OVDJE.

 

Ukoliko želite više informacija o gemiusAudience istraživanju i/ili sudjelovanju u istome slobodno nas kontaktirajte.